حـِ ـکـْ ـمـَ ـتـِـ لَـ ـبـْ ـخـَ ـنـ ـدهـ ـآ وَ خـَ ـنـْ ـدآنـ ـدَنـ هـ ـآیـِـ مَـ ـنـْـ


لَبخـنــבْ ڪـِﮧ مے زنـمــْ

בَر בُنیـآے ڪـوבڪـآنـﮧ פֿـوבتآטּْ فڪـر مے ڪُـنیـב؛

בَرבے نیسـﭞْ ...

زَجـرے نیسـﭞ ...

غَــمے نیسـﭞ ...

اَمــــآ ...

بـآ هَـر لَبخـنــבْ روحَـمــْ زَخـمــْ بـَر مے בآرבْ ...-

قـَﮩـقَـﮩﮧ ڪـِﮧ مےْ زَنـمــْ בْلمــْ ضَجـﮧ مےْ زنـבْ ...

ایـטּْ آَسـﭞْ حڪآیـﭞ ِ ڪَسےْ ڪـﮧ

بـآ خَنـבه هآیشْ בُنیـآیےْ رآ مےْ خنـבانـב

 



نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت23:12---22 فروردين 1392
سلااااااااااااااااام داداشی وبم درست شد خعلی خوشحالم

سحر
ساعت0:50---21 فروردين 1392
سلام داداشی خوفی؟؟؟؟؟ چرامیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟لینکیدمت.
وبتم خیییییییلی قشنگه.ایول


بانوی سرخ
ساعت17:55---20 فروردين 1392
چِـرآ هـَـــــمه میــــــ گُــویَنــــد:

چونــــــــــ میگُــذَرد غَمـــــی نیستـــــــ!!

چِـرآ هیچــکَســــ نِمیـــ گُـــویــد:

تآ بُگــــذَرد دَردِ کَمـیـــــــــ نیـستــــــــــ...

*آپـــــــــــــــــــــــــ


nafas
ساعت16:09---19 فروردين 1392
bashe fahmidam k yani tabadole link nemikoni

dar har sorat movafagh bashi che active che gheyre active


nafas
ساعت11:26---19 فروردين 1392
بعضیا رو باید یهو از زندگیت حذف كنى
اگه به مرور باشه زجرت میده
مثه كندن چسب كه اگه یه دفعه اى بكنیش
راحت تر خلاص میشى


nafas
ساعت11:25---19 فروردين 1392
webeto dos daram active ham k hasti engari
dos dashti b manam sar bezan ba tabadole link movafegh bodi khabaram kon


مريم
ساعت0:04---19 فروردين 1392
به امید اینکه وبم درست شه ...الهی آمین ...

مريم
ساعت23:58---18 فروردين 1392
همین سایتی که خودت گرفتی دیگه

داداشی ممنون از کمکت من دیگه برم خسته ام کلا این وب دنگ و فنگ زیاد داره و منم بهش نمیرسم اصلا به هیچی نمی رسم نه درس نه کار نه وب کلا کمپلت تعطیلم مخ هم که نگو مشنگ مشنگ @-
بیخی پس بای تا بعد


مريم
ساعت23:50---18 فروردين 1392
داداشی به نظرت چرا اهنگم نمیاد ؟؟؟

ببخشید این اخرین سواله بعد خداحافظی
قول میدم


مريم
ساعت23:42---18 فروردين 1392
قالبو چیکار کنم داداشی ؟؟؟ این بسه یا یکی دیگه هم دارم اونو بذارم ؟؟؟

مريم
ساعت23:40---18 فروردين 1392
فقط واسه شما میشه کامنت گذاشت

مريم
ساعت23:34---18 فروردين 1392
ممنون داداشی اما نشد

αѕαℓ
ساعت11:54---18 فروردين 1392
دریا باش تا هر کس لایق توست

با تو آرام گیرد و

هر کس لایقت نیست

در تو غرق شود



.☂мέℓ☂.
ساعت11:02---18 فروردين 1392


ساعت11:33---17 فروردين 1392
دلــــــــم را تنبیه کــــــــرده ام
بهــــــــانه ات را نگیرد ، وگــــــــرنه میدهم
دوباره بســــــــوزانیش...


فک کنم چند تا نظرات ادرس ندارن فک کردم میمونه ادرس ها دیر متوجـه شدم __________________________________________________________ answer:age addres nazashte bashin dige in dafe nemibakhshameton. badan nagi naghofti:D


αѕαℓ
ساعت11:32---17 فروردين 1392
نسیم معرفت در کوچه پیچید
چناری می تکانَد شاخه ها را
و احساسی که شاید زندگانی ست
نوازش می کند پروانه ها را


αѕαℓ
ساعت11:32---17 فروردين 1392
الهی :

توهدفی ، من دنبال توام

تو معبودی ، من عبد توام

توعشقی ، من عاشق توام

تو نوری ، من شب پره توام

تو بال باش ، من پرنده ام

تو ارباب باش ، من برده ام

تو همراه باش ، من رونده ام

تو ناز باشی ، من نیازم

تو آوازباشی ، من یه سازم

خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم


αѕαℓ
ساعت11:32---17 فروردين 1392
آرزویم این است
که دلت خوش باشد
نرود لحظه ای از صــــورت ماهت لبخـــند
نشود غصــــــه دمی نزدیکت
لحظه هایت همه زیبا باشند
از خدا می خواهم
که تو را سالم و خوشبخت بدارد
همه عمر


αѕαℓ
ساعت11:32---17 فروردين 1392
شیشه ها شکستنیست ، زندگی گذشتنیست

این فقط محبت است که همیشه ماندنیست


αѕαℓ
ساعت11:31---17 فروردين 1392
عاقبت یک روز مغرب ، محو تماشای مشرق میشود

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود

شرط میبندم زمانی که نه زود است و نه دیر

مهربانی حاکم کل دنیا میشود


αѕαℓ
ساعت11:31---17 فروردين 1392
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن
نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن
زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست
بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...


αѕαℓ
ساعت11:31---17 فروردين 1392
دیـــــــــــــروز:

ســآدگی زیباتـرین رنگــــــــــ دنیـآ بود..

امـــــــــــــــروز:

ســـــــــادگی بزرگــ ترین خــــطای آدمــــــــــآ...


☠...FᗩЄZЄℌ....☠
ساعت21:36---16 فروردين 1392
پیمان فیلم هندی زیادمیبینی؟
نکنه این سرگذشت خودت بود؟
نه تو ک پسری...فک کنم از اون دکتر پیرایی اره؟
نخیرم من هم درسمو میخونم هم شوهرمو میکنم هم بچمو میارم
ترشی نمیندازم چون تا40ساگی علاف نیستم درس بخونم با زیدم حال میکنم


Me
ساعت21:01---16 فروردين 1392
علیک سلام
خوش گلدن
والا .. بو گشه لیخدا دیل واریمیز .. هش کس دَ بولمور ن دیرخ بتر یاپشر
ساقول .. سیز یاخجیسیز ؟!
یاشیاسیز .. ایاخلارز آقرماسن
گینه بوایشلردن گورون حتما .. خوشحال اولوخ
( ینی ادبت صاف تو حلقم )
فعلا


مهسا
ساعت19:01---16 فروردين 1392
گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!

گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!

نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!

ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگر ے ست !


مهسا
ساعت19:00---16 فروردين 1392
این شعــرها

عوارض ِجانبـــــی ِ نَبـــود ِ توســت

به دل نگیـــر

فقــط مــــرا ،

ذرّه ذرّه میـــمیراند ...


مهسا
ساعت18:55---16 فروردين 1392
ایمــــان دارم کـه قشـنگـتـریـــن عـشــــــق ،
نگـاه مهربـان خـداونـــد به بندگانــش است ،
پـس مـن تـو را به همــان نگـاه می سپـــارم...
... و می دانــــــم . . . .
تـا وقتــی کـه پشتـت به خــــدا گـرم است...
تمــام هـراس هـای دنیـــا خنـــده دار است..


مهسا
ساعت18:54---16 فروردين 1392
دلــــــم ميـــــان ايــــن همـــــه آدم

فقـــــط کمــــــي ســــادگي مــــــــي خواهـــــــد"

دلـــــــم کســــــي را مــــــي خــــــواهد

کــــــه نپـــــرسد

“حواســـــــت بـــــــه مــــــن هــــست ؟”

فــــقط بيــــــايد بـــــا انــــــدکي نـــگاه . . .

آرام بگـــــويد

“حواســــــــم بــــــه تــــــو بــــــود !”


mohadese
ساعت18:52---16 فروردين 1392
בر ایـטּ زمیـטּ خاڪـ ـے هــ ــم

تــ ــو آבم نشــ ــدے

مـ ـے خواهــ ــم از حــ ـوّا بــ ـودלּ انصــ ــرافـــْ בهــ‌ ــم

خـבایــ‌ـ ـا ...

مــ‌ ــرا بــــﮧ بهشتــــْ بازگـــ ــرداלּ

בیگـــ ــر ـهیـــ ــچ سیبـــِ عشقــ ـے مــ ـرا وسوســ ــﮧ نخواهـــ ــב ڪـ ــرב

قــ ــول مے בهــ ــم !!


سوین
ساعت17:04---16 فروردين 1392
هشزادان
کلا از هیچی هم خوشم میاد...!!


☠...FᗩЄZЄℌ....☠
ساعت17:01---16 فروردين 1392
تا شماپسراموندید مادخترا بچه داری کنیم؟

در آینده شماهم بچه دار میشید ایشالا


سوین
ساعت16:54---16 فروردين 1392
الله ساخلاسین!
+کلا منیمـ هشزادان خوشیم گلَر:دی
همینجوری یه چیزی گفتمـ...!


☠...FᗩЄZЄℌ....☠
ساعت16:52---16 فروردين 1392
تنبلید دیگه.واسه همین هیچ موقع پیشرفت نمیکنید..

من دکتر آینده ام.چی فکرکردی؟


سوین
ساعت16:47---16 فروردين 1392
خو معلومـه کار خوبی میکنم

+خوشیم گلدی...!
آورین!


☠...FᗩЄZЄℌ....☠
ساعت16:44---16 فروردين 1392
اره چرتو پرت خارجی میاد هی باید OKکنی اعصابو آدمو داغون میکنه.

حداقل ی پیامی بزار توش روحیه آدم شاد بشه.

تجربی میخونم.کلی امنحان دارم از شنبه


☠...FᗩЄZЄℌ....☠
ساعت11:24---16 فروردين 1392
آخیش آسی شدم از دست وبت
سلااااااااااااااااااام خوووووووووبی؟
چطوری آقای سریع السیر؟


mohadese
ساعت23:20---15 فروردين 1392
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░
░▒▓█عشق وجود ندارد█▓▒░


فـ ـ ـائـ ـ ـزهـ
ساعت16:19---12 فروردين 1392
اه چقد وبلاگتو دیر باز میکنه...
رفتم ناهار بخورم دیگه نشد ادامه بدم وگرنه ی ثانیه ای جواب میدادم...

بععععله ی همچین آدم سریعی هستم من


مهسا
ساعت15:50---12 فروردين 1392
دروووووووووووووووووووووووووووو وووووغ



ناراحت نشینا این تکیه کلام منه


مهسا
ساعت15:39---12 فروردين 1392
راستی اون سایت که نوشتم گفتم برید توش رو درست فرستادم فقط آخرش بین s وw فاصله گذاشتم اما فاصله نداره

فاصلشو بردارین


فـ ـ ـائـ ـ ـزهـ
ساعت15:34---12 فروردين 1392
ماییم دیگه...

مهسا
ساعت15:34---12 فروردين 1392
ـهَـ ـر روز نـَبوבَنتــــــــــ رآ

بـَر دیـــــــوآر פֿــَـ ـــط مـﮯ ڪِشـَـــ ـــــم

بـــِـبیـــــــטּْ ایـטּْ בیــــ ــــوآر ِ لآمـُـروّ تـــــْـــــــ

בیگــَــ ـــر جـآیـــﮯ بَرآے פֿـَــ ـــط زَבَטּ نـَــ ــــבآرَב!!!

פֿـُــوش بــِـہ פــــ ـــآلِ تــــُ ــــو

ڪِـہ פֿـــیآلِ פֿــُـوבَتــــــْ ــــــ رآ رآפـَــتـــ ْــــــــ ڪـَـرב ے

تَنـہــآ یــِڪ פֿــَــ ــــط ڪِشیـב ے

آنـْﮩـــَــ ــــم رو ے مــــَ ــــטּ !!!


فـ ـ ـائـ ـ ـزهـ
ساعت15:31---12 فروردين 1392
اره اخه گاهی اوقات اینجوری میشه...

ساعت15:26---12 فروردين 1392
سلام اینجایین؟؟؟؟؟؟؟؟

نه ممنون من تو همون یاهوشم نمیرم به اصرار داداشم رفتم اون میخواست منو اد کنه منم خواهشش رو قبول کردم _________________________________________________________ ?answer:khob age nemirin add kardan che sodi dare


فـ ـ ـائـ ـ ـزهـ
ساعت15:22---12 فروردين 1392
چجوری شده؟

درستش کردم.

ببخشید


مهسا
ساعت14:47---12 فروردين 1392
عشق زيـــــبـاتـــريــن لـــذّتـــيست کــه بـه وقــت ِ ارتـــکاب ِ آن …

خـــــدا،بـــــراي ِ بـــــشر …

ايــــستــاده “دســـت” مــــــيـزنــــد …


ِمــهـــدیِِ (بیقــــرآر)
ساعت20:29---11 فروردين 1392
داداشم ممنون که وبلاگم سر میزنی خوشحال شدم وقتی کامنت هاتو دیدم واقعا وب قشنگی داری سلیقه خوبی داری

مهسا
ساعت15:18---11 فروردين 1392
میخوام بهت یه هدیه بدم که بگم عیدت مبارک:
http://3tarebarone.ugig.ir/upload/profile/happynewyear.s wf

برو توی این سایت[گل]


مهسا
ساعت14:22---11 فروردين 1392
يه گروه شیرازی نشسته بودن به ترتيب هركي يه عدد ميگفت بقيه ميخنديدن.
يكي ميره بهشون ميگه قضيه چيه؟
ميگن عامو حال نداريم جك تعريف كنيم براشون عدد گذاشتيم. حالا هر عددي رو ميگيم همه ميدونن چه جكيه ميخنديم. ))))))))))))
ميگن حالا تو يه عدد بگو
ميگه287. ميبينه يكي ولو ميشه، يكي غش ميكنه، يكي خودشو ميزنه....
ميپرسه چي شد؟ ميگن اينو تاحالا نشنيده بوديم!


ساعت10:17---11 فروردين 1392
طلوع آخر
در آخرین طلوع عشقمان آنچه در دلم بود را به تو گفتم

و بعد از آن تنها سایه ای را دیدم از دور دستها که می رود ...

میرود و پشت سرش را هم لحظه ای نگاه نمیکند که ببیند

یکی با چشمهای خیس نظاره گر غروب آفتاب دلش است ...

و این چشمهای خیس نگذاشتند

من حتی لحظه رفتنت را هم ببینم تنها میدانستم داری میروی

شکایت از دل ، شکستن سکوتی که نباید میشکست

و گفتن آنچه درلحظه ی رفتنت دلم را وادار به اعتراف کرد

چه میگفتم ، چه نمیگفتم در دلم بود این احساس بی پایان

همه چیز رو به پایان بود و من این حس را داشتم که بی تو میشوم

وقتی رفتی همه چیز را فراموش کردم جز خاطره هایت

خاطره هایی که باید فراموش میشد تا دلم را نسوزاند

همه چیز را فراموش کردم جز عشقت

عشقی که اینک مثل آتش میسوزد در حالی که بودنت

برایم خاکستریست که رو به خاموشیست

حسرت لذت با تو بودن در دلم آنچنان نقش بسته

که حتی به زبان آوردن نامت نیز برایم شده است یک عادت

عادتی که گرچه برای دلم خوشایند است

اما هر کس مرا ببیند جز اینکه بگوید دیوانه است چیزی به ذهنش نخواهد رسید

دیوانه ای که نام کسی را بر زبان می آورد که دیگر او نیست

و در آخرین طلوع عشقمان ، در دل غروب دلم سایه ای را دیدم

که آنقدر از من دور شده که احساس کردم عمرم نیز در حال غروب است ...

چه فایده داشت بودنت ، چه سود داشت آمدنت

در حالی که من هم ،نیست شده ام در عالم هستی

در این دو روز دنیا ، یک روزش را آمدی بگویی

دوستم داری و روز دیگرش تنهایم بگذاری؟

اگر این است دو روز دنیا، تو را سپردم به خدا،

من هم مثل گذشته میمانم تنها....

##################

سلام عیدت مبارک

قالب وبلاگت خیلی خوشمله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





9 / 1 / 1392 7 AM |- ƤƐƴɱǺƝ -|

ϰ-†нêmê§